(Համատեղ աշխատանք պատմության, գրականության, մաթեմատիկայի, արվեստի դասավանդողների և 11–րդ դասարանցիների)
Նախագծի ղեկավարներ՝ Հայկազ Մարգարյան, Սոֆյա Այվազյան, Մանիկ Պողոսյան, Արման Գրիգորյան, Իրինա Պապոյան:
Պատմություն
Նպատակը – սովորողներին ծանոթացնել Վերածնունդ հասկացությանը, դարաշրջանին, հումանիզի գաղափարներին: Միքելանջելոյի սխրանքը: Համեմատել եվրոպական և հայկական Վերածնունդը:
Խնդիրները – նպաստել սովորողների մեջ գեղեցիկի ընկալմանը, գեղագիտական ճաշակի զարգացմանը և պատմական ու արվեստի հուշարձանների նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորմանը:
Ակնկալվող արդյունքներ – սովորողների ստեղծագործունեության ակտիվացում, նախագծային կրթության նկատմամբ հետաքրքրության աճ: ինքնուրույն մտածելու և գործելու կարողության ու հմտության զարգացում:
Գրականություն
- Կենսագրական տեղեկություններ,
- Միքելանջելոն պոետ
- Ընթերցումներ, քննարկումներ
- Թարգմանություններ
- Ֆիլմի դիտում
Մաթեմատիկա
Նպատակը- նախագծի ընթացքում սովորողները ցույց կտան, որ ոսկե հատումը,որը մաթեմատիկան հասկացողություն է ,Միքելանջելոյի, ինչպես նաև բազմաթիվ արվեստագետների ստեղծագործությունների հիմքն է: Նրա ուսումնասիրությունը, առաջին հերթին գիտության խնդիրն է, բայց նա հանդիսանում է հարմոնիայի և գեղեցկության չափանիշը, իսկ դա արդեն արվեստի կատեգորիա է: Կներկայացնեն, որ թվերը չեն ղեկավարում աշխարհը, բայց նրանք ցույց են տալիս՝ ինչպես ղեկավարել աշխարհը:
Խնդիրները -նախագիծը կնպաստի սովորողներին ուսումնասիրելու մաթեմատիկան ճարտարապետության, քանդակագործության և գեղանկարչության մեջ:
Ակնկալվող արդյունքներ-«Մաթեմատիկա» առարկայի նկատմամբ հետաքրքրության, կարևորության և նշանակալի դերի աճ:
Արվեստ
Ժամկետը՝ սեպտեմբեր – հոկտեմբեր: Ամփոփումը՝ բաց դասով:
Սովորողների աշխատանքները.
Դավիթ Խալաթյան
Անահիտ Հարությունյան