Մարտի 2-6
Ուսուցումը մեդիակրթության հարթակներում

Առցանց ուսուցման նախագծեր և արդյունքներ

Առցանց ուսուցման մասին քննարկումներ ունեցա սովորողների հետ։
Ասեմ, որ մասնակցեցին ոչ բոլորը, սակայն շատերը նամակագրությամբ, զանգերով ներկա են եղել։
Սովորողների տեսակետները առցանց ուսուցման վերաբերյալ․
«Ժամանակը մենք ենք տնօրինում, հարմար է ցանկացած պահին կատարել առաջադրանքը»։
«Հարցերի դեպքում ուսուցչին դիմելու համար պարտադիր չէ լինել դպրոցում»։
«Վատ է, քանի որ միջանձնային շփումը պակասել է»։
«Ինքնակրթության կարևորումը առաջին շարք է գալիս»։
«Ժամանակս ավելի ճիշտ եմ օգտագործում»։

1․ Փետրվարյան նախագծերի ամփոփում, ինքնագնահատում
2․ «Կարդում ենք Չարենց» նախագիծը,   առաջադրանքները կատարել, տեղադրել բլոգներում։
3․ Երկարաժամկետ նախագծեր՝ թարգմանական աշխատանքներ,  «Նախասիրությամբ ընթերցանություն»։

9-րդ դաս․առաջադրանք
Արդյունքներ
Արշիլ Խաչատրյան
Նանե Վարդումյան
Արշիլ Խաչատրյան
Իլոնա Սահակյան
Իլոնա Սահակյան
Սերգեյ Հայրիյան
Նանե Վարդումյան
Էլեն Մկրտչյան
Էլեն Մկրտչյան
Արմեն Մալյանց
Աստղիկ Ավագյան

10-րդ դաս․ առաջադրանք
Արդյունքներ
Նարեկ Խաչատրյան
Լյուդմիլա Գորոյան
Լիզա Ծատուրյան
 Ինեսա Գափոյան
Միլենա Մադոյան
Գոռ Առաքելյան
Աննա Խաչատրյան
Անի խեչոյան
Հայկ Աթաբեկյան
Արինա Հովսեփյան


11-րդ դաս․ առաջադրանք
Արդյունքներ
Դայանա Ադամյան
Վարդուհի Սուլթանյան
Մարինե Ասատրյան
Անի Զմոյան
Սոֆի Խաչատրյան
Լուսին Տեր-Դավթյան
Հայկ Թելունց
Աննա Սարգսյան
Հարություն Ասատրյան
Ընտրությամբ դասընթաց
Արդյունքներ
1․ Եվա Բերբերյան-«Ես ու ժամանակը»
2․ Սոֆի Առաքելյան-«Արևի նման նայեք աշխարհին»

Պատասխաններն ուղարկել s.ayvazyan@mskh.am