Рубрика: Նախագծեր

Ուսումնական գարուն

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ապրիլյան   նախագծեր

Քոլեջ
Նախադպրոցական 2-րդ և 3-րդ կուրսեր
Համատեղ նախագիծ՝ «Զբոսաշրջություն և գրականություն»
Նախատեսվում է ճամփորդություն՝ Ծիծեռնակաբերդ, Էջմիածնի թանգարան՝«Խնկարկում Խրիմյան Հայրիկին» նախագծի շրջանակում
Նախագիծ՝ «Երևանյան մանկական զբոսագիները». ուսումնասիրել, գրել, պատմել, ներկայացնել զբոսայգիների վիճակը, խնդիրները, լսել մանուկներին, մեծերին, կազմակերպել բացօթյա ընթերցումներ զբոսայգում փոքրերի համար:
Ձայնագրել, տեսագրել, ներկայացնել ընթացքը, արդյունքը:
Նախագիծը նախատեսվում է քոլեջի և 9-րդ դասարանի սովորողների հետ:


Ավագ դպրոց

Խրիմյան հայրիկի կտակը

10 մտքեր Խրիմյան հայրիկից
«Պապիկ և թոռնիկ»

  • 9-րդ դաս.
  • Արևմտահայ գրականություն—Պետրոս Դուրյան
  • Նահապետ Քուչակ 

1.Ո՞ր դարի բանաստեղծ է Նահապետ Քուչակը:

  1. Ի՞նչ թեմայով են գրված քուչակյան հայրենները:
  2. Ի՞նչկառուցվածք ունեն հայրենները:
  3. Ի՞նչ առանձնահատկություն ունեն Քուչակի սիրո հայրենները:
  4. Ինչպիսի՞ն պետք է լինի սերը՝ ըստ Քուչակի:
  5. Ինչպիսի՞ն է հայրենների գեղեցկուհին:
  6. ինչպե՞ս է բնորոշել Չարենցը Քուչակին: Ձայնագրություններ, տեսագրություններ
    Բացօթյա ընթերցումնր
    Պատրաստել մեդիափաթեթՆախագիծ՝ «Երևանյան մանկական զբոսագիները»:
    Ուսումնասիրել, գրել, պատմել, ներկայացնել զբոսայգիների վիճակը, խնդիրները, լսել մանուկներին, մեծերին, կազմակերպել բացօթյա ընթերցումներ զբոսայգում փոքրերի համար:
    Ձայնագրել, տեսագրել, ներկայացնել ընթացքը, արդյունքը:
    Նախագիծը նախատեսվում է քոլեջի և 9-րդ դասարանի սովորողների հետ:
    11-րդ դաս.

    Արևմտահայ գրականություն -Հակոբ Պարոնյան

************************************************************************************

Փետրվար-մայիս նախագծերը  9-րդ դաս. և 11-րդ դաս.

«Եղիշե Չարենց» նախագիծը ավագ դպրոցում (26.02-14.03.2018թ.)
Չարենցի ստեղծագործության  ընթերցումներ դասարանում, տանը, դպրոցում,  ընդհանուր պարապմունքներին:
Այս նախագծով սկսում ենք կատարել հետևյալ առաջադրանքները.

9-րդ դասարան
Կարդում ենք Չարենցի մասին (կենսագրություն, գրական անունը, հետաքրքիր դեպքեր նրա կյանքից)
Սովորում ենք Չարենցի ստեղծագործությունները
Ութնյակներ արևին, առանձին բանաստեղծություններ, «Տաղարան» ժողովածուն, «Տաղ անձնական» բանաստեղծությունը
Մեկնաբանում, վերլուծում ենք տարբեր ստեղծագործություններ
Ռադիոնյութի պատրաստում
Չարենցի մասին պատմող տեսանյութի դիտում
Աշխատանքները տեղադրվում են բլոգներում, հրապարկվում կայքերում

11-րդ դասարան

Չարենցի մասին պատմող տեսանյութի, ֆիլմի դիտում
Կարծիքների փոխանակում:
Քննարկման նյութ՝ իսկապես ո՞րն է բանաստեղծի ծննդավայրը՝ Կա՞րսը, թե՞ Մակուն…
Անգիր սովորել ութնյակներ և բանաստեղծություններ
Ռուբայաթներ (ի՞նչ է ռուբայաթը)
Հուշեր Չարենցի մասին
Լրացուցիչ նյութեր.
Չարենցի գաղտնագիրը
Չարենցի կանայք
 «Նավզիկե» ստեղծագործությունը ընթերցել, վերլուծել, սովորել անգիր (հատվածները կբաժանվեն)
Նախագծի ամփոփումը՝ Կրթական պարտեզի սարալանջը «Սեբաստացի» պանթեոն-ընթերցարան-պուրակ:
Նախագծի ընթացքը հրապարակվում է բլոգներում, կայքերում:

Սովորողների կատարած առաջադրանքները.
Օֆելյա Սարգսյան
Մերի Երանոսյան 
Մերի Մարկոսյան
Հուրի Իսկանյան

  • «Կարդում ենք»- Թումանյան, Տերյան, Չարենց (փետրվարի 1-մարտի 13)
  • Կարդում ենք արևմտահայ գրականություն (մարտի 14-ապրիլի 15)
  • Կարդում ենք ժամանակակից հայ գրականություն (ապրիլի 15-ից)
  • Կարդում ենք համաշխարհային գրականություն (մայիս)
  • Դերենիկ Դեմիրճյան. պատմվածքներ, «Հայը» էսսեն։
  • Արտասահմանյան գրականություն. Գարսիա Մարկես, Հարուկի
    • «Մանրէ» պատանեկան ամսագիր
    • «Թարգմանություններ» թարգանական ամսագիր
    • գարնանային օրագիր
    • հասարակական հնչեղություն ունեցող հարցերի քննարկումներ
    • առաջարկում եմ կարդալ
    • ռադիոնյութերի, տեսանյութերի ստեղծում
    • ռադիոթատրոն
    • գրաբարյան ընթերցումներ
    • կարդում ենք տարբեր բանաստեղծների բանաստեղծություններ
    • հարցազրույցներ
    • մենախոսություններ տարբեր թեմաների շուրջ
    • անհատական, ընտանեկան ռադիո, տեսաֆիլմ
    • շարադրել մտքերը տարբեր թեմաներով
    • թարգմանություններ /ռուսերենից, անգլերենից…/
    • ընթերցած նյութի վերլուծություն (ոչ միայն գեղարվեստական)
    • արմատական, ստուգաբանական բառարանների հետ աշխատանք

    2. գործնական քերականություն

 Հովհ. Թումանյան
Հովհ. Թումանյան. Հուշեր
Ինքնակենսագրություն

Այս նախագծով կատարում ենք հետևյալ առաջադրանքները՝
Կարդում ենք Թումանյանի մասին,
սովորում ենք Թումանյանի ստեղծագործությունները, ստորև տրվածները՝ պարտադիր,
մեկնաբանում ենք,
տեսանյութերի ստեղծում, խմբերում՝ ընթերցումներ, բանաստեղծությունների ուսուցում, փոքրիկ բեմականացումներ,
բարբառային բառերի բացատրում,
Արտավազդ Թումանյանի «Նամականին»,
նյութերի հրապարակում բլոգներում

Ուսումնական երրորդ շրջանի նախագծեր-նախադպրոցական կրթութուն մասնագիտությամբ սովորողների համար

Նախագծեր, որոնք շարունակական են. Մարիա Մոնտեսորրի

Ջ. Ռոդարի- ընթերցում, քննարկումներ
Թագմանում են ուսանողները.
Լիլիթ Ավագյան

Վ. Տերյան

Եղ. Չարենց—Հայրենիքում
Ձյունապատ լեռներ ու կապույտ լճեր։
Երկինքներ, որպես երազներ հոգու։
Երկինքներ, որպես մանկական աչեր։
Մենակ էի ես։ Ինձ հետ էիր դու։
Երբ լսում էի մրմունջը լճի
Ու նայում էի թափանցիկ հեռուն —
Զարթնում էր իմ մեջ քո սուրբ անուրջի
Կորուստը այն հին, աստղայի՜ն, անհո՜ւն։
Կանչում էր, կանչում ձյունոտ լեռներում
Մեկը կարոտի իրիկնամուտին։
Իսկ գիշերն իջնում, ծածկում էր հեռուն
Խառնելով հոգիս աստղային մութին․․․

Հովհաննես Թումանյան
Իմ երգը
Գանձեր ունեմ անտա՜կ, անծե՜ր,
Ես հարուստ եմ, ջա՜ն, ես հարուստ
Ծով բարություն, շընորհք ու սեր
Ճոխ պարգև եմ առել վերուստ։
Անհուն հանքը իմ գանձերի,
Սիրտս է առատ, լեն ու ազատ.
Ինչքան էլ որ բաշխեմ ձըրի—
Սերն անվերջ է, բարին՝ անհատ։
Երկյուղ չունեմ, ահ չունեմ ես
Գողից, չարից, չար փորձանքից,
Աշխարհքով մին՝ ահա էսպես
Շաղ եմ տալիս իմ բարձունքից։
Ես հարուստ եմ, ես բախտավոր
Իմ ծընընդյան պայծառ օրեն,
Էլ աշխարհ չեմ գալու հո նոր,
Իր տվածն եմ տալիս իրեն։
1918

Ստեղծագործությունները

 


01.02

  • «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Փետրվարիկ»— «Նախադպրոցական կրթություն» մասնագիտության խմբի ուսանողների մասնակցությամբ

08.02

  • «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Փետրվարիկ»- «Նախադպրոցական կրթություն» մասնագիտության խմբի ուսանողների մասնակցությամբ
  • Ճամփորդություններ՝ Աշտարակի և հարակից գյուղերի մանկապարտեզներ

Նախադպրոցական հեռավար սովորողների նախագծեր 

Յուրաքանչյուր շաբաթ օր և առցանց

Մանկական գրականություն—-Թումանյան
Լրացուցիչ՝ Ջ. Ռոդարի

Ընթերցումներ՝  իրենց մանկապարտեզներում, ընթերցած նյութի վերլուծություն սաների հետ,
ընտանիքում,
Ռադիոթատրոն, տեսանյութերի, ռադիոնյութերի ստեղծում
Բլոգավարություն քոլեջում՝ ուսուցանող Սամվել Թորոսյան

Նախապատրաստական աշխատանքներ և աշխատանքների սկիզբ՝ դիպլոմային պաշտպանության թեմաներ:

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s